luni, 4 februarie 2013

Ma las de fumat. Sau cum sa scapi de un obicei prost

         Salut tuturor. Nu o sa pierd timp cu introduceri de data asta pentru ca aveti ceva mai mult de citit...
         In principal, dupa multe incercari soldate esecului de a ma lasa de fumat, evident nu am reusit. Cunosti tiparul ? Daca esti un fumator caruia ii pasa de sanatatea lui - frumos paradox - atunci da, stii ce inseamna sa zici ca nu mai fumezi, lucru pe care il spui cu tigara in gura.
         Dar acum eu sunt aici, gata sa-ti spun ca secretul il stii dar esti prea lenes sa-l aplici.

 
         ”Suntem ceea ce facem în mod repetat. Excelența așadar nu este o acțiune ci un obicei” Aristotel



Acum, suntem gata sa incepem. Sincer, ma asteapta o tigare dupa topicul asta si mi-e cam lene sa scriu...(pauza de tigare)...Gata. Pff... o sa-mi fie greu. Iar obiceiul fumatului s-a atasat prea mult de mine (si eu de el) si daca la inceput decideam eu cand fumez, acum obiceiul ma conduce pe mine. Si pe tine. Pe toti. Si nu e deloc bine. Ne lasam prada viciilor noastre ca niste lei de la circ, fara ghiare si dinti, fara nici un arsenal vizibil pentru a lupta. Leul nu stie ca are greutate ! Asa cum noi nu stim ca avem greutate. Si aceasta greutate atarna in balanta. La tine unde e mai inclinata balanta ? Spre VOINTA sau spre LENE ? Daca e spre lene,atunci ai o problema. Ce trebuie rezolvata cu exercitiu zilnic.
        O sa te rog sa citesti aici, pe blogul lui Pera TOTUL despre cum sa scapi de un obicei prost si sa implementezi unul bun.

         Ceea ce eu voi face fata de ceea ce scrie pe blogul lui Pera Novacovici este ca atunci cand nu voi face fata tentatiei si voi fuma, o voi lua de la capat cu 30 de zile, pana cand voi renunta complet la fumat si la orice alt obicei prost.
ATENTIE ! Scapa pe rand de obiceiurile proaste. Daca vei incerca sa scapi de toate deodata, vei obosi psihic si vei claca. La fel si cu implementarea unor obiceiuri bune. Si nu uita ca atunci cand scapi de un obicei prost, trebuie sa implementezi unul nou. Vei face asta in acelasi timp.

Programul meu (varianta simpla)

         Voi inlocui fumatul cu sportul.
Adica, din ziua 1, cand ma las de fumat o sa ma apuc de exercitii fizice.

         Voi inlocui tentatia cu sportul.
Adica, din ziua x, cand o sa fiu tentat sa fumez, o sa fac diferite exercitii fizice, pe moment, cum ar fi flotari, genoflexiuni, abdomene, etc. Depinde de locul unde sunt si situatia in care ma aflu.

Cam atat.

         Ei bine..ne vedem data viitoare si...sper ca ne lasam pana atunci. Bafta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu